ඔබ සැමට සුභ නත්තලක් වේවා!

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu
Sunday, April 5, 2015

Game of Thrones කතා මාලාව Direct Download කරගන්න

"Game of Thrones Direct Link"
05 වැනි සිසනය යාවත්කාලීන වූ සැනින් ඔබ වෙත ගෙන එනු ලැබේ
සිංහල උපසිරසි සදහා පිවිසෙන්න
එහෙනම් මෙහෙම මහන්සි වෙන අපිට අදහසක් දාලා දිරිමත් කරන්න මතක කරන්න එපා ඉදිරියේදී අපි ඔයාලා වෙනුවෙන් තවත් කොටස් වගේම තව සීරිස් නිකුත් කරන්න ලෑස්ති.. 
මම තරුක් බංඩාර එදිරිසුරිය
ඔන්න ඔතන මම ඉන්නවා ඈ
එහෙනම් ජය වේවා.. කමෙන්ට් එකක් දාලා සප් එකක් දෙන්න අමතක කරන්න එපා



  පළමු සීසනය 01  
 දෙවන සීසනය 02 
   තෙවන සීසනය 03   
  සිව්වන සීසනය 04   
Episode 01 Episode 01
Episode 01Episode 01
Episode 02 Episode 02
Episode 02Episode 02
Episode 03 Episode 03
Episode 03Episode 03
Episode 04 Episode 04
Episode 04Episode 04
Episode 05 Episode 05
Episode 05Episode 05
Episode 06 Episode 06
Episode 06Episode 06
Episode 07 Episode 07
Episode 07Episode 07
Episode 08 Episode 08
Episode 08Episode 08
Episode 09 Episode 09
Episode 09Episode 09
Episode 10 Episode 10
Episode 10Episode 10
තරුක්(ඇඩ්මින්
තරුක් බංඩාර එදිරිසුරිය(ඇඩ්මින්) ඉතින් මම ගැන කියනවා නම් මම (BIT) Bachelor Of Information Technology උපාධි අපේක්‍ෂකයෙක්‌.. කියන්න පුළුවන් කෙටිම විදිය තමයි මේ මම ගැන..
තාක්‍ෂණයෙන් බලගැන්වෙන ලෝකය තුල ශ්‍රීලාංකීය අප සිටින්නේ කොතැනද?. මම ඒ ප්‍රශ්නය ඔබෙන් ඇසුවොත් ඇත්තටම ඔබ, උත්තරයක්‌ දෙන්න පසුබට වෙනවා නොවනු මානයි.. ඔව් ඔබ දෙගිඩියාවෙන් ඉන්න වග අපි දන්නවා.. දැවැන්ත සංවර්ධනයන් තියන රටවල් එක්ක අපි දැන් උරෙන් උර ගැටෙන සමයක් නේද මේක. ඉතින් අපේ මේ පුංචි රට අපේ මව්බිම නුතන තාක්‍ෂණයේ බලමහිමයෙන් පුරවන්නයි මට ඕන..ඉතින් මම තීරණය කරනවා ඔයාල එක්ක මගේ දැනුම හුවමාරු කරගන්න..මෙන්න මේ වගේ බ්ලොග් අඩවියක් පටන් ගන්න.. ඉතින් ඒ අදහස එක්කම අපි ඔයාලගේ ගැටළු වෙනුවෙන් පෙනී සිටිනවා..."තාක්‍ෂණයෙන් ඔබ සන්නද්ධ කිරීම අපගේ අභිප්‍රායයි"
  • බ්ලොගර් කමෙන්ට් සිස්ටම්
  • ෆේස්බුක් කමෙන්ට් සිස්ටම්

2 ප්‍රතිචාර:

  1. :) නියමයි .... සුපිරි වැඩක්

    ReplyDelete
    Replies
    1. එල එල. ඉස්තුති මල්ලියා (h)

      Delete

ඔබගේ ප්‍රතිචාරය අපිට ගොඩක් වැදගත්.. එය අපේ ඉදිරි ගමනට ආශිවාදයක් වේවි..ඉතින් අදහසක් දක්වන්න..ඔබට ඉස්තුතී

Item Reviewed: Game of Thrones කතා මාලාව Direct Download කරගන්න Description: "Game of Thrones සියළුම සීසන් Direct Download කරගන්න.. හැමදාම අලුත් වැඩක් කරන "අනාගතය රැගෙන පෙරටම" අපි 2015-March-28 ඉදන් ලංකා බ්ලොග් ඉතිහාසයේ පළමු වතාවට සියළුම TV Series Direct Download කිරීම සදහා අවස්ථාව ඔබට උදා කරදී ඇත... අප හා අත්වැල් බැද ගනිමින් අපව දිරිමත් කරමින්.. සිටින පාඨක ඔබට ඉස්තුති වන්ත වන අතර..ඉදිරියේදී ඔබ වෙත තවත් මෙවැනි වටිනාවූ සම්පත් ලබා දෙන බව දන්වන්නේ හදපිරි සතුටිනි..මේ සමගම සිංහල උපසිරැසි ද ඔබ වෙත පිරිනැමීමට වග බලාගන්නෙමු.. www.andropain.blogspot.com මම :-තරුක් බංඩාර එදිරිසූරිය Rating: 5 Reviewed By: Unknown
Scroll to Top